FAQ

Zodpovídáme Vaše časté dotazy

01otazJak je Vaše datové centrum ve Finsku zabezpečené?

Naše datové centrum se nachází ve střeženém areálu, ve kterém probíhá kontrola osob na vstupní bráně. Neoprávněné osoby nemají do areálu přístup. Celý areál je monitorován bezpečnostními kamerami. Přes den a během uzavření areálu mimo pracovní dobu probíhá v pravidelných intervalech fyzická obchůzka, tu vykonávají pověření pracovníci bezpečnostní agentury. Samotná hala, ve které provozujeme datové centrum, je též samostatně monitorována bezpečnostními kamerami. Fyzickou kontrolu stavu minerů a prostoru pravidelně provádí náš zaměstnanec. Hala datového centra je zajištěna požárními čidly a práškovými hasícími přístroji s pravidelnou revizí provozu.

01otazJak dlouho trvá doprava mineru do Vašeho data centra ve Finsku?

Po převzetí mineru v sídle firmy Teplice Bžany 62 415 01 dopravíme Váš stroj do datového centra ve Finsku do 5 dnů. Další možností je, že svůj miner zašlete přímo do datového centra prostřednictvím Vámi zvolené spedice.

01otazJak dlouho trvá zapojení mineru do těžební sítě?

Váš miner zapojíme do těžební sítě do 3 dnů.

01otazCo následuje po zapojení mého mineru do těžební sítě?

Po zapojení mineru do sítě Vám zašleme odkaz na aplikaci, ve které můžete v reálném čase sledovat průběh těžby a UP TIME Vašeho mineru. Následně podle Vašich instrukcí propojíme miner s kryptopeněženkou.

01otazÚčtujete poplatky za připojení mineru do těžební sítě?

Zapojení Vašeho mineru do těžební sítě, propojení s monitorovací aplikací a kryptopeněženkou je zdarma.

01otazJak řešíte situaci, kdy můj miner musí do servisu?

Potřebný záruční i pozáruční servis Vašeho mineru zajistíme v partnerském RIPER centru ve Finsku. Servisní zásah a odstranění závady v záruční době je zdarma. Zásah a oprava stroje po záruční lhůltě je zpoplatněna. Možností servisovat Váš stroj přímo ve Finsku odpadá dlouhý výpadek v těžbě vzniklý potřebou zasílat stroje k výrobci a zpět.

01otazJak dlouho trvá servisní zásah v případě poruchy mineru?

Potřebný záruční i pozáruční servis Vašeho mineru zajistíme v partnerském RIPER centru ve Finsku. Servisní zásah a odstranění závady v záruční době je zdarma. Zásah a oprava stroje po záruční lhůltě je zpoplatněna. Možností servisovat Váš stroj přímo ve Finsku odpadá dlouhý výpadek v těžbě zasláním Vašeho mineru k výrobci a zpět.

01otazJaký je měsíční UP TIME mého mineru?

Nepřetržitý monitoring procesu těžby a stavu Vašeho mineru našim pracovníkem zaručuje UP TIME 95 %.

01otazJaká je průměrná životnost mineru?

Kvalita mineru se liší výrobcem. Při zakoupení značkového zařízení je očekávaná životnost přibližně 5 let.
U minerů chlazených vodou je životnost téměř dvojnásobná.

01otazJaká je výpovědní lhlůta a ukončení provozu mého mineru?

Smlouvu o provozu Vašeho mineru můžete ukončit okamžitě bez udání důvodů.
Platbu za provoz Vašeho mineru na daný měsíc nevracíme ani poměrně nekrátíme, proto doporučujeme ukončení provozu naplánovat na konec měsíce.


Spojte se s námi Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00 telefonicky +420 775 603 489, e-mailem: info@geneziscoin.cz nebo využijte poptávkový formulář níže. Těšíme se na Vaše dotazy!